4 Ciri-Ciri Orang Yang Mudah Digigit Nyamuk

Nyamuk 1

"Asyik aku je yang kene gigit nyamuk".....Pernah tak kita terfikir kenapa ada orang senang kena gigit dan ada orang susah kene gigit dengan nyamuk???

Dekat bawah ni nak share info dengan semua mengenai ciri-ciri orang yang mudah digigit nyamuk.

Bersambung
Read full article

“Haiwan” Sertai American Ninja Warrior (Video)

Sasuke

American Ninja Warrior ni bukan lah satu benda baru bagi rakyat Malaysia. Baru-baru ini kita telah dikejutkan kerana terdapat seorang peserta dari Malaysia yang berjaya mengatasi halangan sukan lasak ini.

Tapi tahukan anda yang bukan sahaja manusia, tetapi "haiwan" juga boleh menyertai sukan lasak ini. Jom tengok "haiwan" apa yang cuba mengatasi halangan-halangan ini....

Bersambung
Read full article

“Miracle Shot” Pemain Badminton (Video)

Badminton

Badminton adalah satu sukan yang diramalkan mendapat sambutan ramai rakyat Malaysia pada Olimpik Rio De Janeiro tahun ini kerana Dato' Lee Chong Wei akan beraksi. Setelah 2 kali kecewa kerana kalah di final kepada seteru yang sama iaitu Lin Dan dari China, mungkin kali ini hasrat rakyat Malaysia untuk melihat emas pertama Olimpik akan dapat direalisasikan.

Sebelum ni ada artikel menunjukkan video mengenai pukulan ajaib pingpong, tapi kali ni jom kite tengok pula pukulan ajaib yang dilakukan oleh seorang pemain badminton.

Bersambung
Read full article

Apa Yang Korang Rasa Terjadi Pada Kucing Ini (Gambar)

Kucing 1

Pemilik akaun Instagram di Jepun yang bernama KOHAKU&KOMUGI membela seekor kucing yang diberikan nama Choco. Choco ialah seekor kucing jantan berusia 10 tahun dan mempunyai bulu lebat dan panjang yang bewarna hitam.

Memandangkan musim panas telah tiba di Jepun, KOHAKU&KOMUGI berhasrat untuk menghantar kucing kesayangan mereka itu ke kedai salon kucing untuk trim bulu kerana takut Choco akan letih kepanasan.

Bersambung
Read full article