Written by Syukri | May 5th, 2016

woman with bag

Wanita dan beg tangan memang tak dapat pisahkan. Rasa macam tak kena je kalau jalan dengan tangan kosong.

 
 
Written by Syukri | May 5th, 2016

shutterstock-happy-coupleSetiap dari kita berharap agar perkahwinan kekal sehingga ke akhir hayat. Tapi, kadang kala apa yang diharapkan tidak kesampaian dan hubungan berakhir dengan penceraian.

 
Written by Syukri | May 5th, 2016

hipMat rempit kalau korang nak tahu mereka akan ada di jalan raya pada malam buta untuk berlumba. Manakala geng hipster ni pula lebih selesa berpakaian yang mereka sahaja faham style mereka macam mana dan mereka gemar lepak di kafe yang mahal.

 
Written by Syukri | May 5th, 2016

poliUntuk kekalkan kebahagiaan sesuatu pasangan ini haruslah percaya pada satu sama lain dan beri kasih sayang yang sepatutnya. Iya lah, sekarang ni kalau tengok kat mahkamah ramai je yang dah bercerai.

 
Written by Syukri | May 5th, 2016

Screen Shot 2016-05-05 at 3.01.12 PM

Seorang ibu tunggal bingung memikirkan masa depannya kerana rumah yang didiaminya terbabit dengan projek pembangunan sekolah.

 
Page 1 of 93812345...102030...Last »