Written by rekrazie | September 20th, 2012

Kali ini AmazingNara nak berkongsi satu seni ukiran kayu yang amat cantik dan unik. Rasanya untuk menghasilan sesuatu ukiran yang betul-betul cantik bukanlah sesuatu yang mudah terutama ianya diukir di atas sebatang pokok. Bukan itu sahaja, ianya juga diukir dengan menggunakan chainsaw! Jom kita saksikan keunikan ukiran ini :)

TAGS:
PERHATIAN: Pihak AmazingNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak AmazingNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 responses to (14 GAMBAR) Seni Ukiran Kayu Menggunakan Chainsaw

  1. NANA says:

    GEMPAK ABIS!

  2. seni tu halus says:

    ala bro..ni da lame laaaa

  3. Cik kepoh says:

    Buat kertas pun lg bagus la.. Bumi pun dah nazak

  4. Moti says:

    Buat nr dan karim,mmg la kita kena open mind dn akui benda ni tp ini melibatkan sarauda2 kita yg ada d malaysia ni.. Aku tak nafikan mmg aku akn tgk dn rajin tgk gambar2 bgni tp cuma tuk org2 d luar negara mcm us,eksiden kat mexico ke ato sebaliknya. 2 pn d sebabkan ada pihak yg tak bertanggungjwb dari kalangan mereka yg menyiarkan gambar tersebut. Jadi kita sbg rakyat malaysia, khususnya yg beragama islam kena la sensitif sikit. Kalu bkn kita nk sensitif siapa lg kn..kaca tv ato akhbar pn akan tapis bnda2 mcmni..cukupla jika kita da melihat keadaan kereta slps eksiden sbg pgajaran dn juga berita2 keadaan jenazah..2 pn da cukup nak buat pgajaran..tak perlulah melihat dn publish gambar2 mcm 2. Cuba bayangkan saja ibu kamu d rogol dan video rakaman i2 d tonton oleh seluruh penduduk dunia..lagi sakit bila org d persekiatan kita yg ada video2 2 kn..selebihnya,wallahu alam..

Leave a Comment

Optional