Cantik, kagum

(14 GAMBAR) Seni Ukiran Kayu Menggunakan Chainsaw

Kali ini AmazingNara nak berkongsi satu seni ukiran kayu yang amat cantik dan unik. Rasanya untuk menghasilan sesuatu ukiran yang betul-betul cantik bukanlah sesuatu yang mudah terutama ianya diukir di atas sebatang pokok. Bukan itu sahaja, ianya juga diukir dengan menggunakan chainsaw! Jom kita saksikan keunikan ukiran ini 🙂

Comments 4

  1. NANA

    GEMPAK ABIS!

  2. seni tu halus

    ala bro..ni da lame laaaa

  3. Cik kepoh

    Buat kertas pun lg bagus la.. Bumi pun dah nazak

  4. Buat nr dan karim,mmg la kita kena open mind dn akui benda ni tp ini melibatkan sarauda2 kita yg ada d malaysia ni.. Aku tak nafikan mmg aku akn tgk dn rajin tgk gambar2 bgni tp cuma tuk org2 d luar negara mcm us,eksiden kat mexico ke ato sebaliknya. 2 pn d sebabkan ada pihak yg tak bertanggungjwb dari kalangan mereka yg menyiarkan gambar tersebut. Jadi kita sbg rakyat malaysia, khususnya yg beragama islam kena la sensitif sikit. Kalu bkn kita nk sensitif siapa lg kn..kaca tv ato akhbar pn akan tapis bnda2 mcmni..cukupla jika kita da melihat keadaan kereta slps eksiden sbg pgajaran dn juga berita2 keadaan jenazah..2 pn da cukup nak buat pgajaran..tak perlulah melihat dn publish gambar2 mcm 2. Cuba bayangkan saja ibu kamu d rogol dan video rakaman i2 d tonton oleh seluruh penduduk dunia..lagi sakit bila org d persekiatan kita yg ada video2 2 kn..selebihnya,wallahu alam..

Leave a Reply