Written by Ottel | November 1st, 2012

Sebelum ini ottel ada berkongsi gambar New York yang mengalami banjir disebabkan taufan sandy yang melanda beberapa tempat di US. Kali ni admin nak berkongsi gambar selepas berlakunya bencana itu dan gambar ini kelihatan agak sadis kerana banyak harta benda dan kemudahan awam yang musnah disebabkan SANDY.



TAGS:
PERHATIAN: Pihak AmazingNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak AmazingNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 responses to (33 GAMBAR) Suasana Amerika Syarikat Selepas Taufan Sandy

  1. lava says:

    Subhanallah

  2. mysarra says:

    Alhamdulillah..Malaysia tdk pernah d tmpa musibah seteruk ini..syukur padaMu Ya Allah

  3. iera says:

    Allah nak bg peringatan,walaupon dorg berkuasa di dunia,ttap xleh lwn kuasa Allah..

  4. Lagubestbest says:

    Insurans tak cover kan bencana alam?

  5. Puan Naj says:

    Tumpang sedih dengan saudara ISLAM yang tinggal di sana. semoga mereka semua di rahmati oleh – Nya

  6. “APABILA ALLAH SWT BERBICARA DAN MEMBIARKAN ALAM MENCARI KESIMBANGAN MAKA IA TIDAK AKAN MELIHAT SESIAPA”

  7. Abd Mukmin says:

    Semoga dijadikan iktibar kepada mereka yang menzalimi sesama sendiri . Ini merupakan pertanda awal yg boleh mengetuk jantung hati sesiapa sahaja dpd beberapa pertanda sebelumnya tapi sedikit pun tidak menunjukan kegerunan malah makin menjadi-jadi . Bagi kita adalah sewajarnya diberi pengajaran oleh Allah snw pencipta alam ini. Allahu Akbar.

  8. Anuar Ghazali says:

    Semoga menjadi iktibar kepada pihak berkuasa supaya menjalankan keadilan. Jika tidak beginilah nanti pengajaran yang akan diterima samada secara langsung atau tak langsung.

  9. noel says:

    Hmmmmm…. Pegi la mintak bantuan dengan ISRAEL….. nampak sgt ramai dh lupa mcm mana diorang hina Islam dgn iklan kat SUBWAY…. Defeat Jihad Support Israel

Leave a Comment

Optional