Written by AmazingNara | January 8th, 2010

hamster cute

Sapa sini tak suka binatang? Ada orang allergik ngan binatang bulu-bulu. Kalau sentuh sikit jer terus terbersin. Tengok kucing bawah kerusi pun terus terlompat naik atas meja. Tue belum lagi ular lalu tepi kaki. Compem terterajang meja sampai terbelah dua.

Tapi kami berani jamin anda akan terus terasa nak bela hamster setelah melihat kecomelan mereka dalam gambar-gambar nie. Sumpah cute bangat wei ~~~ Sapa kata tak cute memang tak ada hati dan perasaan.

Lagi 8 gambar hamster yang terlalu cute sampai anda rasa nak tarik misai diorang dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

22 responses to (GAMBAR)Hamster-Hamster Bersukan Dengan Cutenya ~~

  1. puteriaquarius81 says:

    cutenya

  2. chumil says:

    kmi byk hmster..snowball trpaling cute

  3. sereyden says:

    come sesangat , hai puteri lama tak chat vit u !

  4. J says:

    Akak & abg Nara..
    Ni bukan Hamsterla.. ni guinea pig!! Hamster lain rupanyer..

  5. fifie says:

    alololo cute banget..tp tula kan rasenye bkn hamster ni..guinea pig kan..

  6. sakura says:

    comel + cuteee

  7. kira_E says:

    pic acara lompat pagar tuh kiut siot…

  8. seri says:

    alolololollolo…tiutnyeeeeee…

  9. mak binatang says:

    ni bkn hamster la…ni guinea pig ataupon nama melayunya tikus tupai..aku tgh bela sekor ni nama dia hemo2..hamster lagi kecik dr g.pig..

  10. athirah says:

    t0mey nyeR………

  11. wawa says:

    ni guinea pigs a.k.a tikus belanda.. sy ade bela 3 ekor..sekor tu wrn lbeh kurg dlm gmba kt atas ni..hehe

  12. tya says:

    wah…comey gler…grmnyer aku…tp,xpenh jumpe>……

  13. Tri Septian N says:

    keren2x ,, ter hamster aku m0 di latih akhh ..
    byar bisa kya 9tuu ..

  14. shasha says:

    ala apa saya nak kisah saya hamster saya lagi comel comel tau ada 2 ekor tau dah banyak kali beruba tau kerana saya ada1 kucing dia selalu bunuh tau ini saja tinggal tau dah dekat 10 ekor mati tau banyak sangat tapi bukan salah dia saya yang salah mungkin saya ada sentuhan kecundang

  15. iu8975 says:

    yer shasha….saye tau…saye tauuu

  16. leolizza says:

    alahai shasha… byknye tau… bukan g.pig kt atas yg comel… tp i rasa u lagi comel.. shasha tau… hehe… jgn marah aaaa….

  17. nur azura says:

    SAYA MEMANG MINAT HAESTER

  18. nur azura says:

    SAYA MEMANG MINAT HAMSTER

  19. Anonymous says:

    hamster mmg la comel hamster kegemaran sayew

Leave a Comment

Optional