Comel

(GAMBAR)Hamster-Hamster Bersukan Dengan Cutenya ~~

hamster cute

Sapa sini tak suka binatang? Ada orang allergik ngan binatang bulu-bulu. Kalau sentuh sikit jer terus terbersin. Tengok kucing bawah kerusi pun terus terlompat naik atas meja. Tue belum lagi ular lalu tepi kaki. Compem terterajang meja sampai terbelah dua.

Tapi kami berani jamin anda akan terus terasa nak bela hamster setelah melihat kecomelan mereka dalam gambar-gambar nie. Sumpah cute bangat wei ~~~ Sapa kata tak cute memang tak ada hati dan perasaan.

Lagi 8 gambar hamster yang terlalu cute sampai anda rasa nak tarik misai diorang dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

hamster cute

Comments 22

  1. puteriaquarius81

    cutenya

  2. chumil

    kmi byk hmster..snowball trpaling cute

  3. sereyden

    come sesangat , hai puteri lama tak chat vit u !

  4. Akak & abg Nara..
    Ni bukan Hamsterla.. ni guinea pig!! Hamster lain rupanyer..

  5. fifie

    alololo cute banget..tp tula kan rasenye bkn hamster ni..guinea pig kan..

  6. sakura

    comel + cuteee

  7. kira_E

    pic acara lompat pagar tuh kiut siot…

  8. alolololollolo…tiutnyeeeeee…

  9. mak binatang

    ni bkn hamster la…ni guinea pig ataupon nama melayunya tikus tupai..aku tgh bela sekor ni nama dia hemo2..hamster lagi kecik dr g.pig..

  10. athirah

    t0mey nyeR………

  11. ni guinea pigs a.k.a tikus belanda.. sy ade bela 3 ekor..sekor tu wrn lbeh kurg dlm gmba kt atas ni..hehe

  12. n

    comey!!

  13. cute sangat

  14. tya

    wah…comey gler…grmnyer aku…tp,xpenh jumpe>……

  15. Tri Septian N

    keren2x ,, ter hamster aku m0 di latih akhh ..
    byar bisa kya 9tuu ..

  16. ala apa saya nak kisah saya hamster saya lagi comel comel tau ada 2 ekor tau dah banyak kali beruba tau kerana saya ada1 kucing dia selalu bunuh tau ini saja tinggal tau dah dekat 10 ekor mati tau banyak sangat tapi bukan salah dia saya yang salah mungkin saya ada sentuhan kecundang

  17. iu8975

    yer shasha….saye tau…saye tauuu

  18. leolizza

    alahai shasha… byknye tau… bukan g.pig kt atas yg comel… tp i rasa u lagi comel.. shasha tau… hehe… jgn marah aaaa….

  19. SAYA MEMANG MINAT HAESTER

  20. SAYA MEMANG MINAT HAMSTER

  21. Anonymous

    hamster mmg la comel hamster kegemaran sayew

  22. Anonymous

    tak cute pown

Leave a Reply