Info Semasa

Gambar “Jambatan Runtuh” Sebelum Ke Tol Putrajaya

Flyover Runtuh di Putrajaya yang baru berlaku sebentar tadi. Betulkah perkara ini betul-betul berlaku? Ia runtuh….

Gambar Jambatan Runtuh Sebelum Ke Tol Putrajaya 1

Gambar Jambatan Runtuh Sebelum Ke Tol Putrajaya 2

ATAU!!!!

troll Gambar Jambatan Runtuh Sebelum Ke Tol Putrajaya

Comments 18

  1. comel

    hahaha…ultaraman pun ada skali….

  2. aina ambil gambar yeee 🙂

  3. Taufik

    Jambatan ni sengaja diruntuhkan untuk buat baru la. apa laaa fitnah

  4. ouh ye ke taufik?? tq for the info!

  5. syawalz

    dekat rumah aku kat Nusaputra
    Mmg dalam pembaikian, dijangka siap bulan 5… (tgk kat signboard tepi jalan tu)
    Mmg rosak2 jalan kat situ, tertanya2 jugak kenapa amik masa lama nak repair
    rupa2nya buat semula semua sekali

  6. anim

    felina inciloss dgn harga 65rggt dan colegen pure marine felina hnya 70rggt free postage grab it now whattapp 0172047213
    p/s lelaki dan wanita..
    losyen felinna inciloss rm65 / vitamin c felinna rm 70
    siapa yg mahu jdi agen dorship pon sgt dialualukan free je… tq

  7. Engineer

    kalau sengaja diruntuhkan, apsal xditutup paip air tu bang…huhuhuhu…

  8. john

    bro, memang jambatan tu nak diruntuhkan la…aku hari2 lalu situ..aku tau la sebab aku duk putra perdana…diorg dah tutup jalan area jambatan tu…nak besarkan jalan sebab tol putrajaya tu slalu jem…so xpayah la nak fitnah2…

  9. john

    betul tu bro…aku duk putra perdana

  10. man

    dah masuk paper berita harian n harian metro

  11. microsuah

    jln kt area situ mmg teruk….tp tol nya tetap sama spt jln yg elok….patutnya kalo byr pd harga kfc, kne la bg kfc…tp wlpn byr sama mcm kfc, dpt pl ayam goreng psr mlm jew…..mgkn ultraman dan raksasa tak puas hati kot dpt x sama mcm yg dibayar…tu depa p gaduh kt situ sampai sengaja depa pijak jambatang tu…selalu tgk kt tv je ultraman…tak sangka depa sudi dtg ke malaysia….huhu…..

  12. yang benar

    bro2 sekalian, pertama komen2 anda kebanyakkan nyer adalah maklumat yang didengari dari mulut kemulut ni sedikit penjelasan berkenaan berkenaan jambatan(flyover nih) ni yang benar dan sahih sebab saya terlibat secara langsung dengan benda ni, saya juga tinggal di putra perdana dari 1999, saya juga menggunakan jalan ini setiap hari….

    1. lebuhraya atau putrajaya link (dari putrajaya ke tol putrajaya) dibina lebih awal dan flyover ni pembinaan nya kemudian 2007-2009. Dalam pengamatan kami dan maklumat yang kita kongsikan, akibat dari pembinaan flyover tersebut (jalan yang menghubunbgkan SSP2 dengan Putra Perdana) telah mengakibatkan jalan utama putrajaya link sering mengalami dan mengakibatkan jalan lebih beralun serta mendapan jalan. jadi isu tol, isu jalan xelok tu patut kita xperlu dibangkitkan kerana jalan utama tersebut rosak akibat dari pembinaan dan letakan struktur jambatan tersebut.

    2. Jambatan ini bukan diruntuhkan tetapi runtuh sendiri akibat struktur jambatan yang dibina dan tidak mengambil kira faktor keadaan bawah tanah secara terperinci….jadi kena tanya eng yang buat keje ni. biar depa jawab sebab depa kononnya arif. lagi satu xpernah pon ader cadangan nak diruntuhkan jambatan tu, depa lebih kepada nak baiki, kalau dah plan awal nak runtuh dah dari bulan disember 2012 lagi dah diruntuhkan, lagi satu saluran paip utama mesti dah lama dipindah. jadi faham2 la yer….kalau bebetul nak runtuh depa mesti buat macam flyover skve susur ke telok panglima garang, awal2 dah diruntuhkan.

    3. lagi satu, jambatan ni mmg pernah pkns nak serah pada plus, tapi tindakan plus adalah tepat tidak menerimanya kerana mereka awal2 lagi dah tau masalah ini. jadi jambatan tersebut masih lagi milik penuh pkns…bukan plus….

    harap dapat membantu menjernihkan yang keroh.

  13. BajeTau

    johnsays:
    February 28, 2013 at 5:10 pm
    bro, memang jambatan tu nak diruntuhkan la…aku hari2 lalu situ..aku tau la sebab aku duk putra perdana…diorg dah tutup jalan area jambatan tu…nak besarkan jalan sebab tol putrajaya tu slalu jem…so xpayah la nak fitnah2…

    EEEE.. bwt2 pro tau plak. jambatan tu runtuh sendiri kot ~

  14. adik

    Takde fitnah nye. Dah mmg jambatan tu runtuh.

    Rujuk-
    http://ondscene.my/terkini/terkini-jambatan-runtuh

  15. I really like what you guys tend to be up too. This sort of clever work and exposure! Keep up the superb works guys I’ve incorporated you guys to my blogroll.

  16. Yahoo results

    While searching Yahoo I found this page in the results and I didn’t think it fit

  17. Digg

    While checking out DIGG yesterday I noticed this

Leave a Reply