Uncategorized

(8 GAMBAR)Kucing Dengan Bulu Kening, Comel Sangat-Sangat!!!

Oh ~~ Comelnya kucing berbulu kening ini. Macam tertumpah cat pun ada jugak. Memang comel sangat-sangat. Pencinta kucing mesti super excited tengok keanehan ini. Tak gitu?

kuccing

Yang pasti, kucing ini tak perlu nak buat-buat manja untuk mendapatkan makanan daripada tuannya. Cuma perlu buat muka comel dan angkat bulu kening ke atas sikit. Confirm cair dibuatnya.

kuccing

Lagi 6 keping gambar kucing berbulu kening dengan membaca entri ini sepenuhnya.

kuccingkuccingkuccingkuccingkuccingkuccing

Comments 5

  1. g.o.l.d.f.i.s.h_in.red

    waaaaaaaa=)) ini sgt super duper shumel okiessss πŸ˜€

    apew ni =)) ni lau nenok muka dia ni agak2 sbungkus frieskies 2 leh abis sehari dok letak lam bowl dia ja kesian punya pasal =)) da psycho da nenok pix tucem ni <3

    apa ke shumel sgt2 ni wat muka camtu =)) adui geram2!!!! tp dia tiap kali pose nampak cam emo la erk tucem ni πŸ™‚

    okiessss saya suda kegeraman tahap melampau ni~ trollllllllllllllllll :-p

  2. roses

    Sedih jer muka cat ni…. tapi comell

  3. oh my..
    this is sooooo cute.

  4. Subhanallah..saya pencinta kucing..haiwan kesayangan Rasulullah..sgt comel kucen ni..sya ada 11 ekor kucen..they were my everything!!! <3

  5. anis zulaika says: septembar 9 2013 subhanallah…semua kucing sangat comel. saya ada kucing 11 ekor.semua kucing saya comel.

Leave a Reply