Written by AmazingNara | January 18th, 2010

money origami

Wow!!! Sungguh kreatif makhluk yang bergelar manusia nie. Daripada wang kertas pun boleh buat macam-macam bentuk. Semua pun cute-cute belaka. Kagum kami dibuatnya. Terima kasih kepada Hilmi yang sudi berkongsi gambar-gambar menarik nie. Kalau anda ada gambar yang dikongsi bersama, boleh hantar ke borakartis@gmail.com

Lagi 15 gambar origami dari wang kertas dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

money origami

21 responses to Gambar Origami Dari Wang Kertas, Memang Amazing!!!

  1. akulaa says:

    giler comel…..camne laa dorang buat..aku rase nak belajar origami lak…hahahaha

  2. roMeo says:

    waa.. hbat2..

  3. gaban says:

    perghh .. ada sapa2 nak buka kelas origami ke

  4. Dylan says:

    kalolah satu keping kertas tu boleh jadi banyak, kan bagus.

  5. kira_e says:

    kretif siot…saper y wat nih memang kreatif..

  6. beliamuda says:

    pergh. kreatif betul. paling kurang pun buat kapal terbang kertas je.

  7. Zaza Muhammad says:

    ok aaa pasni sesapa yg nk kawen tu leh guna cara ni utk wang hantaran hehehe…

  8. blackberry00 says:

    bak sini smua duit2 tuh..
    tukar dlm RM…boleh wat shopping..

  9. Dami says:

    Seni yang menarik …

  10. Melz says:

    pergh… gerek siut ! aku suka camera tuh hehe

  11. tita says:

    uina,…. biar betul???? waaaaa…….. hebat3…

  12. anna says:

    wauw kretif btullah……

  13. yatie says:

    kreatifnye…

  14. MysT_jaY says:

    Suke camera n toilet tu.. Kiutttt~ ^^,

  15. color says:

    perasan tak duit U.S tu dia ada piramid yg tak lengkap..agak2 apa yg dia nak bgtau dari origami yg dia buat tu..??..ada unsur2 freemason tak..?

  16. issandra says:

    ada je idea org nk buat mcm tu.. tu sume dari Tuhan yg ESA

  17. kerorokeroppi says:

    semat lah.. sape pendai tolong ajo

  18. syazza kitty says:

    saye lagi seni..dengan duit ketas saye buleh wat kfc..ahaha

  19. This ?s reall? attention-grabbing, You’re a very profession?l blogger.
    I have joined your feed and stay up for in search of more
    of your excellent post. Also, I have shared your websit in my social networks

Leave a Comment

Optional