Uncategorized

(GAMBAR)Awek Paling Cun Di Dunia…

Siapakah bagi korang awek paling cun kat dunia nie? Lisa Surihani? Angelina Jolie? Cameron Diaz? Semua tue konfirm kalah ngan awek kat bawah nie. Baca artikel sepenuhnya. Kredit gambar kepada DausPozi.


awek paling cun

Comments 114

  1. sasya

    kedi…

  2. miss_pinky

    hodoh gile.

  3. hilang selera mkn aku.. deym~

  4. dada

    geli dow

  5. rasa nak pengsan serta merta T___T

  6. [email protected]

    geli aku tengk

  7. […] gambar Zahida Rafik yang terbaru dengan membaca artikel kat bawah nie sepenuhnya. Enjoy ~~P.S: Gambar awek nie lagi seksi dari Zahida Rafik. Terbaik.Gambar kredit kepada DausPozi.Baca Yang Ini Pulak:-(GAMBAR)Bila Zahida Rafik Dan Betty […]

  8. wakakakaka…keji sungguh…

  9. anis

    gila ke ap ni..buang tebiat nk mampos kot org tua ni..eee.

  10. tie

    mcm haremm jek…

  11. memang mengiurkan.. ha ha ha..
    puasa sebulan, bukan di bulan ramadhan..

  12. aries april a.k.a amira

    kakakakakakakakakak
    🙂

  13. sesak kpale aku sminggu gara2 pict sekeji ini…
    -heh..baik x pyh pkai pape…lg enshem,,,,,,hahahahahahahahahahaha

  14. Tiffany

    W T F!!!!

  15. macam yang kat sarkas….

  16. K'

    babi comey sket!!!

  17. wah…najis betul gambar ni

  18. yob_leman

    mcm syial !

  19. sada

    adoiyaii..rasa nak muntah tgk gambar ni…uweeekk

  20. isha

    mamat sangap..

  21. noel

    apa yg tergantung tu??
    buah jambu air ke??

  22. aqula

    wek… nak termuntah aqu tengok gambo ni…..

  23. lyka

    Eee…geli aq tgok tau,baik aq tgok laki aku punya lg berselera dr ne..dh la rupa hodoh

  24. areda

    mcm superimpose je pic ni..warna muka dia tak sekata ngn badan.rasanya la…dunno….

  25. terjulok kat bahagian bawah tu..mengancam sungguh model ni ha haha

  26. lala

    mcm dah kene photoshop je nih.kepale dia x sekata.hurmm..ntah la,no komen.

  27. Bujang Lapuk

    Gile betul nie.. tekentut2 aku bantai gelak! danggg!!

  28. diya

    la senza siott!!!

  29. ewiezz

    hik2… gambo mak saleh mana yg dia rembat ni pastu letak muke org len…
    golo den!!

  30. eysha

    giler ahh pade sesape nk cari awek yg ni okay….

  31. nampak sangat kecik! khunsa ni eh?

  32. rasa mcm nk termuntah..

  33. n

    muntah hijau aku tengok….HAHAHAHA

  34. ciyss! siot! buang karan!

  35. hahahahah.. ilang tension aku..wkakkakakwkakka macam sial jer…

  36. penguin

    badan lawa xpe gak nie dah mcm ape tah..
    hahaha…
    perut buncit!
    ketiak hitam…
    eeeeuuu…suckz!

  37. eeeeeeeee….
    geli siak….!!!!

  38. niza

    wow! hebatnya

  39. seksi dan penuh ghairah..kihkihkihkih….memang lain dari yang lain…

  40. eeuuuwww…geli nye..

  41. Duri

    Menakutkan

  42. zoro

    sot gler lh owg tu…

  43. waney

    eeee…dia pakai uncang pe tuh???

  44. Terinah

    ueeekkkkkkkk…
    nak muntah!!
    damn it!!

  45. Sherry

    Nak tejuling mata tgk org tua ni…Cian muka sapa la kena tachap ni…Keje Giler….@T@

  46. fafau

    sasau

  47. fatin

    bongok gile!!! hodohhhhhhhhhhhhh!!!

  48. FARRA

    MACAM PUAKA…..

  49. sis

    bodoh bengong punya jantan

  50. seha

    objek merah ape ni…

  51. komen sket

    ohb god…

  52. verx

    bagus punye idea!:p

  53. Anonymous

    macam celaka

  54. baby

    gile…
    xingt tuhan ke??

  55. mukacun(mat sabu)

    muka cam ade satu brader ni slalu blakon dalam filem2 mlayu…apa tah nama dia..hah!!! si Pierre Andre!!!

  56. eyda

    nyesal la bukak….gggrrrrrr

  57. manga

    konfem…..gey….

  58. huna

    nice..buah merah tua la

  59. Anonymous

    gila

  60. misslibrus879

    eeewww! apsal la aku bukak..

  61. Anonymous

    siak lahanat musib lancau nnek kau ……sialllllll

  62. fyrdaus

    buta mata aku!!!!

  63. imno one

    kan namanya nk hilangkn stress, sapa soh korg tengok… ni super imposela bro..
    suka2

  64. kazekagesaama

    hahahaha…skit ulu hati ak tgk..

  65. mizz nana

    the “THING” ckp memalukan….

  66. leesa

    hahaha………..
    gler bodoh…..
    wat lawak bengong perr…
    kahkahkahkah…….

  67. ZEELA

    SUBAHANALLAH….
    INGAT2LAH TUHAN

  68. bodo punye jantan !!!

    terbeliak mate Özil tengok !!!

  69. apuuuu…..silau mato kami, namo tai bako nya????

  70. Cam sial je gambar ni. tak bermaruah lgsg. geli aku tgk.

  71. mjohari

    ehh…masih wujud ke bangsa nie….
    bengong……

  72. ha ha ha ha lawaknya….tp knapa ciput je ye…kha kha kha kelakor gile la

  73. Anonymous

    mcm haram jadah

  74. arie

    kah kah kah kah kelakar giler

  75. nak termuntah pun ade ……

  76. siut tol terkena…

  77. muntah hijau aku lps tgk pic ni…. geli siot

  78. hahahah..huduhhh gila!..mmg tak senonoh punya jantan! mcm harammm!..

  79. Haha… Memang cun and mantop! Terbeliak bijik mata tngok,, 😛

  80. bodo tk de otak

  81. BLE DH MABOK CM NIE LA JD NYE………KOMOM NK ABZ ZAMN DH…LAKI JD POMPN…YG POMPN JD LAKI…DH BNYK BERLAKU SKUNK…

  82. Anonymous

    haha , EEEEE .

  83. WAHAHAHHAHHHHAHHAHAHA :)))))) PALING LAWAK !!!!!!!!!!!!!!!!!

  84. erul

    terkeluar usus perut aku……. nyesal bukak!!

  85. xfugitive

    ni sebenarnya gambar MAT SALLEH GAY ni(SUPER IMPOSE)…badan mat salleh cuma kepala/muka orang malaysia??

  86. AISEHMEN!

    spesis yg hampir pupus daa…..hudduuhhh giler..

  87. tengok bapok kat belakang ocean pun lagi cun la~~ tapi suara jantan laa..

  88. KANDA DINDA

    ERMMM..I LIKE..BANG,NO PHONE AD..?BILE NK KLUA DATE..
    HAHAHAHA…

  89. PELUMBA MOTO GP

    Dah naik gupa Dugong mandul pun ado………

  90. merah

    uuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nak termuntah

  91. akupermaisuri

    sengal!!!!

  92. hoho

    mesti org indon neh..haha

  93. miranda dee

    buang tebiat dah nak mampos…

  94. rio

    macam babi je…

  95. Penny

    ishh !! palui !! tak senonoh tul laa !!!

  96. liya

    awek cun ke tu,org engt kn td badut hahahaha..eh tak malu ke ltak gmbar cm hbis org tgk taw,mmg tak tahu malu.

  97. liya

    so nme awk pe ek………nak knl ng sy ar ni g2……….

  98. sury

    budget cun habis la tuh…?

  99. ct

    astaghfirullah…nyesal aku tgk!

  100. Anonymous

    beb ni gambo edit kan?

  101. neameera

    ish… embarassing..

  102. libra

    memalukan sungguh

  103. Anonymous

    ntew babi

  104. berok cantik lagi ni macam penari kat DISKO

  105. ruby

    xsampai 5saat aku tgk…xsanggup nk tgk lama2…hahahahahahhahah

  106. Anonymous

    hodoh giler………kite tak leh biarkan…….kite mesti hapuskan orang tue tu!!!!!!!!!!!!!!sape sokong aq……….??

  107. kakashi sensei

    uishh. gugur jntung aku! buang tebiat ape org tue jlang nii. igt hnsem/cntek sgd ke wt cmtuu? moyang ak pun xd cmtuu.
    sape sokong aq untuk hapuskan mamat tu!!!!!!!!!!!!!!perasan cantek konon

Comments are closed.