Written by serenity | February 27th, 2012

Anda gayat? Jika ya, besar kemungkinan anda akan berasa seriau memasuki lif di sebuah pusat beli belah bahagian Selatan London. Ini ialah kerana terdapat lukisan ilusi 3 dimensi seolah-olah lif tersebut tidak ada lantai sebagai satu tarikan bagi umum untuk pelancaran Resort Menara Alton yang merupakan satu taman tema yang baru dibina. Lihat saja reaksi para pengguna lif yang dinamakan Lif Nemesis Sub-Terra melalui gambar dan video.

Photobucket

Menaiki lif ini akan membawa pengguna ke bawah tanah, ke satu jaringan gua yang gelap dan menakutkan. Lagi 7 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sumber.

5 responses to (GAMBAR)Ilusi Lubang 3 Dimensi Di Lif Nemesis Sub-Terra Timbulkan Rasa Seriau

  1. sumpahhhh!!! mmg xkn aku naek punye klu kt mesia ni ade……seremmmmm…..

  2. aeen says:

    gila kentang~!

  3. dula says:

    wow! teringin nye nak nak lif mcm ni! cani baru syok, lif biase boring je.

  4. Adibah says:

    wow! amazing!
    someday mesti pergi tgk sendiri kat sana!

  5. aed says:

    gile arrr.. mmg tak arr aku nk naik, smpai depan lif tu trus menjerit ade la kot..tak pun trus pengsan koma mulut berbuih2..haha!!

Leave a Comment

Optional