Macam-Macam

(GAMBAR)Ilusi Lubang 3 Dimensi Di Lif Nemesis Sub-Terra Timbulkan Rasa Seriau

Anda gayat? Jika ya, besar kemungkinan anda akan berasa seriau memasuki lif di sebuah pusat beli belah bahagian Selatan London. Ini ialah kerana terdapat lukisan ilusi 3 dimensi seolah-olah lif tersebut tidak ada lantai sebagai satu tarikan bagi umum untuk pelancaran Resort Menara Alton yang merupakan satu taman tema yang baru dibina. Lihat saja reaksi para pengguna lif yang dinamakan Lif Nemesis Sub-Terra melalui gambar dan video.

Photobucket

Menaiki lif ini akan membawa pengguna ke bawah tanah, ke satu jaringan gua yang gelap dan menakutkan. Lagi 7 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sumber.

Comments 5

  1. sumpahhhh!!! mmg xkn aku naek punye klu kt mesia ni ade……seremmmmm…..

  2. aeen

    gila kentang~!

  3. dula

    wow! teringin nye nak nak lif mcm ni! cani baru syok, lif biase boring je.

  4. wow! amazing!
    someday mesti pergi tgk sendiri kat sana!

  5. gile arrr.. mmg tak arr aku nk naik, smpai depan lif tu trus menjerit ade la kot..tak pun trus pengsan koma mulut berbuih2..haha!!

Leave a Reply