Pelik

“Isteri Saya Gemar Buat Perkara Yang Pelik-Pelik, Apa Masalah Dia Sebenarnya?” – Suami

Rumah tangga saya tak ada masalah berat. Cuma saya nak tanya apa masalah dengan isteri saya yang suka buat perkara-perkara pelik seperti:

1. Suka cium spender sendiri yang telah dipakai
2. Suka korek pusat selepas itu dicium
3. Sikat rambut di waktu malam, kemudian suka main tabur-tabur rambut yang gugur itu. Macam syok pula dia main rambut
4. Suka campur belacan dalam apa semua jenis makanan. Mee Sup pun dia bubuh belacan juga. Aduh!
5. Suka bercakap dengan cicak di siling. Nampak saja cicak, mulalah dia mengugut cicak itu. “Siap kau cicak, tunggu aku ambil getah!”. Bila cicak itu dah tak ada, mulalah dia “mana kau nak lari ha cicak?!”
6. Bila ajak bersama di malam Jumaat, dia yang teruja habis. Tak sabar-sabar. Pernah sekali dia gigit bau saya sebab suruh cepat. Aduh!
7. Banyak lagi yang pelik tetapi saya tetap sayang isteri saya.

Sumber : KRT

Comments 2

  1. ahmad

    alahhaaiii bangangnya artikel. budak2 baca mmg x sabar nakjimak kan admin

  2. apa da

    Mungkin bini admin kot ni..?! Admin kena bawak bini admin jumpa pakar psikologi..!!

Leave a Reply