Cool, konfius, Macam-Macam, Manusia, menarik

[Kelakar] Apabila Perasaan Di Depan Lensa Kamera Tidak Sama Dengan Perasaan Sebenar (Gambar)

Sekali tengok gambar di atas, mungkin ramai yang menganggap pasangan ini adalah merupakan satu pasangan yang bahagia kerana dapat dilihat akan kebahagian pada raut wajah mereka di dalam gambar tersebut. Namun bernarkah mereka ini pasangan yang bahagia seperti yang dapat dilihat?

Baru-baru ini netizen telah digemparkan dengan gambar penuh di atas yang telah dimuat turunkan di sebuah papan buletin di luar negara. Ada yang tertawa dengan gambar tersebut, dan ramai juga yang terkejut. Korang rase apa ya ?? Jom tengok gambar penuh tu kat bawah…..

↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓

Seperti dapat dilihat di dalam gambar penuh di atas, pasangan ini mungkin tidak lah sebahagia yang digambarkan. Ini lah yang akan terjadi apabila perasaan di depan lensa kamera dan perasaan sebenar tidak sama sekali. Korang ada tak pengalaman macam ni??

Leave a Reply