Written by AmazingNara | May 21st, 2010

rasuk perempuan

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya…

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

Kes histeria di sekolah kat BSB… ..Misteri di Asrama Puteri terjawap!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

“Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!” Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???”

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab…

Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat”, “Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK.

Hahaha. Kan dah kena. Hik.

31 responses to Kenapa Perempuan Melayu Senang Kena Rasuk?

  1. fiza says:

    mengong punyer jin….

  2. fifie says:

    hahah sengal…

  3. mama says:

    sial lah, bodoh…apa pn lawak bodo la :)

  4. -daktomey- says:

    hahaha. yg ni da penah dgr. tp kalo pikir blk…nape ye…yg slalu kne rasuk org melayu.

  5. yoyo says:

    bengong tol punye jiinn…hohoho

  6. lady's shoes says:

    be2ul2 mengong!budusas!hampeh…sabaw jer ler..

  7. nic@pet says:

    ingat cter betoi

  8. tita says:

    ingat kan pe tadiiiiii…. rrrhhhhh saspen2…

  9. rynn says:

    lawak lah! hehe

  10. beliamuda says:

    haha.. siot gile jawapan~

  11. girl says:

    KAHKAHKAH….
    SIAK JE..!!

    VIDEO RASUK

  12. AWIE says:

    ADOII…MEMANG LAWAK LA…

  13. pooo... says:

    khakhakhakha……lawak tahap hokage artikel ni…

  14. chanz says:

    pandai loyar buruk ar jin ni!

  15. nyza says:

    hahhahaa. lawak dohh !

  16. the cute gurlz says:

    knpe hantu tu menyanyi………mcm sial la

  17. fateen says:

    kakak sdre sye dh pnh citer..
    lwk sngt ke ??

  18. kinombura says:

    lawaknya.. hehe :)

  19. tyraWENG2 says:

    hahha . cte xlwk . bce kmen kowg yg lwk . hahah

  20. monitchirok says:

    hahahahahaha….ni mmg lawak gler..tertipo dpwh

  21. makteh says:

    bhahaahahaha!!! xgune punye statement!

  22. Anonymous says:

    hadoiii…
    ngehh btowl…
    egtkan amenda lar tdik

  23. Raffie says:

    jin miang tu.. Byk sgt tgk cerita blue hahaha..

  24. maria yang says:

    JIN PUN DGAR LAGU KER???

  25. DanceWithGhost says:

    Hahaha… Lucu tp x lucu sangat lah.
    Sapa suh c Jamal bikin tuh lagu?? Mentang2 lah suara dy merdu… tgk hantu pun cari peluang nak nyanyikan lagu tuh! hiks,hiks,hiksss….

  26. aku says:

    lawak cara lama…hampir basi

  27. lawakkenta says:

    BENGONG…!!!

    penat aku bacer jer..

  28. zam says:

    ek ele ingatkan betul2 la tadi..buat aku suspen je..hehehe

  29. hantu tu peminat no.1 jamal Abdillah kot..hehe. :D

Leave a Comment

Optional