Lawak

Kenapa Perempuan Melayu Senang Kena Rasuk?

rasuk perempuan

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya…

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

Kes histeria di sekolah kat BSB… ..Misteri di Asrama Puteri terjawap!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

“Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!” Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???”

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab…

Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat”, “Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK.

Hahaha. Kan dah kena. Hik.

Comments 32

  1. fiza

    mengong punyer jin….

  2. fifie

    hahah sengal…

  3. mama

    sial lah, bodoh…apa pn lawak bodo la šŸ™‚

  4. -daktomey-

    hahaha. yg ni da penah dgr. tp kalo pikir blk…nape ye…yg slalu kne rasuk org melayu.

  5. yoyo

    bengong tol punye jiinn…hohoho

  6. be2ul2 mengong!budusas!hampeh…sabaw jer ler..

  7. [email protected]

    ingat cter betoi

  8. tita

    ingat kan pe tadiiiiii…. rrrhhhhh saspen2…

  9. rynn

    lawak lah! hehe

  10. haha.. siot gile jawapan~

  11. KAHKAHKAH….
    SIAK JE..!!

    VIDEO RASUK

  12. AWIE

    ADOII…MEMANG LAWAK LA…

  13. pooo...

    khakhakhakha……lawak tahap hokage artikel ni…

  14. pandai loyar buruk ar jin ni!

  15. nyza

    hahhahaa. lawak dohh !

  16. the cute gurlz

    knpe hantu tu menyanyi………mcm sial la

  17. kakak sdre sye dh pnh citer..
    lwk sngt ke ??

  18. kinombura

    lawaknya.. hehe šŸ™‚

  19. tyraWENG2

    hahha . cte xlwk . bce kmen kowg yg lwk . hahah

  20. monitchirok

    hahahahahaha….ni mmg lawak gler..tertipo dpwh

  21. makteh

    bhahaahahaha!!! xgune punye statement!

  22. Anonymous

    hadoiii…
    ngehh btowl…
    egtkan amenda lar tdik

  23. Raffie

    jin miang tu.. Byk sgt tgk cerita blue hahaha..

  24. maria yang

    JIN PUN DGAR LAGU KER???

  25. DanceWithGhost

    Hahaha… Lucu tp x lucu sangat lah.
    Sapa suh c Jamal bikin tuh lagu?? Mentang2 lah suara dy merdu… tgk hantu pun cari peluang nak nyanyikan lagu tuh! hiks,hiks,hiksss….

  26. aku

    lawak cara lama…hampir basi

  27. lawakkenta

    BENGONG…!!!

    penat aku bacer jer..

  28. ek ele ingatkan betul2 la tadi..buat aku suspen je..hehehe

  29. hantu tu peminat no.1 jamal Abdillah kot..hehe. šŸ˜€

  30. tak lawk pon

Leave a Reply