Lawak

Laki Pemalas, Bini Lagi Pemalas

lelakipemalas

Tak tau eden nak cakap apa lagi. Simpang malaikat 44 daripada jadi kat eden.

Comments 24

  1. hahahahaha astaghfirullah..
    tp.. ni bukan isteri malas ni… rajin terlebih ni.. ahahah

  2. miss comot

    hahaha3 tue la…bini mtk tlg x nk tlg…bini pon…adehh…hrp dpt laki yg do-it-yourself…haha3

  3. [email protected]

    terlebih sudah… dalam kehidupan yang nyata ader ker mcm ni….?????

  4. haha. dasat sungguh isteri tu.

  5. fifie

    mmg dasat la bini die tuh..huhuh

  6. ahaha..padan muka balik kat suami.terkena

  7. […] ini. Sekarang nie dah besar dan hot sangat-sangat. Teka jangan tak teka.P.S: Korang dah kawin nanti jangan buat perangai cam laki/bini camnie. Dua-dua tak boleh nak diharap.Baca Yang Ini Pulak:-(KUIZ)Siapakah Artis Berlagak Hantu Ini? […]

  8. you’re not a baker, but you are a w…… (isi sendiri) har3

  9. hambik ko….malas sangat…baru tau

  10. Pehal

    Don’t blame the wife, the husband should look at himself first. If he did everything that his wife asked for, his wife will never do that. Serve him right! Sucker!

  11. huji

    padan muka kau! langsung taknak tolong bini dia.! hambeekk!! hahahaaa

  12. jiejal

    jawapannya…Fasha sandha. Awek aku beb! mesti kenal kita orang kan kenal sebelum lahir.

  13. wah! terlampau la plak laki bini ni.

    jangan kita semua jadi macam ni ye. =)

  14. Anonymous

    bawak-bawakla bertaubat

  15. Kathy

    Sesuai sangat lah balasan tu. Wife minta tolong, pandai jer bedalih. Padan muka.
    Tapi apasal topik tak betul? Ni bukan wife pemalas pun. suami yang pemalas. Wife tu terlebih rajin…. kesian..

  16. serve ur right…
    so,be kind with our wife…
    kehkehkeh…
    http://www.wifestory.com

  17. kecian2…………….

  18. abg nara ni saje bagi tajuk cenggiut.. nk menangkan kaum die jugak2.. seksis!

  19. Anonymous

    haha..
    pdn muka huby dia..
    spa srh pemalas brbis..
    kja mcm 2 pn ssh sgt ka nak tlg istri?
    kn kna bls..

  20. mamat rimau..

    akak2 ade yg nak saye betulkan paip tak?

  21. sayang

    haahhahaha,ringan2kanlah tulang tok bantu wife….

  22. wututu

    wei aku x phm sebenarnye yg last 2..keh2… explain pleas..

Leave a Reply