Kreatif, Macam-Macam, Manusia, menarik

[Menarik] Apabila Seorang Pekebun Sangat Kreatif Mengambil Gambar (Gambar)

Jika anda seorang tukang kebun, dan anda ingin menghantar gambar-gambar kreatif yang menunjukkan profesion anda kepada rakan anda, apakah yang terlintas di fikiran anda semua. Kalau ditanya kepada admin, mesti lah nak hantar gambar yang menunjukkan hasil kerja pekebunan supaya ramai yang kagum dengan profesion tukang kebun.

Tapi tidak bagi seorang lelaki yang tidak dikenali namanya yang telah menghantar berkongsi gambar kreatifnya ketika sedang bekerja kepada rakannya. Apa yang kreatif sangat admin maksudkan tu? Jom layan gambar kat bawah….

Amacam? Kreatif tak? Sekali pandang gambar tu dah macam kuiz “di mana saya tersorok?”. Apa pun tahniah admin ucapkan kerana berjaya kongsikan gambar dengan satu idea yang lain daripada yang lain.

Leave a Reply