Written by AmazingNara | April 14th, 2011

Agak- agaknya nenek ni paham tak ape yang dia tujuk? muka macam tak bersalah je..

TAGS:
PERHATIAN: Pihak AmazingNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak AmazingNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 responses to Nenek Nakal

  1. aslann says:

    ni cucu die dajal nenek die ni…due2 muke ngikut je ckp org nenek ni..ahahaha..

  2. syan nenek tu..tah2 x tau pape pun..ermm..xptut tuk lahhhh..

  3. ePaL says:

    mmg sian nenek tue..muke mmg tak bslh je…mmg dajal sape yg suruh tue…

  4. lalala says:

    1 malaysia tu!!

  5. secret says:

    budak2 ni yang ajo ni. kesian nenek tu. aku suka la sari nenek yg warne ijau tu

  6. maukOrang says:

    isshhhhh….,,,maukOrang?

  7. AlisaMelissaRianna says:

    paksaan yang amat terlampau nih!!!kalo aq jumpe sape yg srh buat nenek tangan tuh KITO BAKOR JER!!!

  8. miz violetz says:

    de budak suh ni. dorang nak wat peace. huhu

Leave a Comment

Optional