Uncategorized

Nenek Nakal

Agak- agaknya nenek ni paham tak ape yang dia tujuk? muka macam tak bersalah je..

Comments 8

  1. ni cucu die dajal nenek die ni…due2 muke ngikut je ckp org nenek ni..ahahaha..

  2. syan nenek tu..tah2 x tau pape pun..ermm..xptut tuk lahhhh..

  3. ePaL

    mmg sian nenek tue..muke mmg tak bslh je…mmg dajal sape yg suruh tue…

  4. lalala

    1 malaysia tu!!

  5. budak2 ni yang ajo ni. kesian nenek tu. aku suka la sari nenek yg warne ijau tu

  6. maukOrang

    isshhhhh….,,,maukOrang?

  7. AlisaMelissaRianna

    paksaan yang amat terlampau nih!!!kalo aq jumpe sape yg srh buat nenek tangan tuh KITO BAKOR JER!!!

  8. miz violetz

    de budak suh ni. dorang nak wat peace. huhu

Leave a Reply