konfius, Macam-Macam, Manusia, menarik

[Pelik] Himpunan Gambar-Gambar Kelakar Cara Parkir Kenderaan (Gambar)

Sebagai seorang pemandu kenderaan , tidak dinafikan mencari tempat parkir adalah merupakan satu masalah yang rumit, lebih-lebih lagi bagi mereka yang tinggal di bandar. Memang tidak dapat dinafikan masalah ruang parkir yang disediakan tidak mencukupi dah terdapat segelintir daripada kita yang terpaksa meletakkan kenderaan di tempat yang tidak sepatutnya.

Di bawah ini admin nak kongsikan beberapa gambar gelagat sesetengah pemandu yang meletakkan kenderaan di tempat parkir secara sesuka hati. Mungkin ada beberapa gambar yang dikongsi ini pernah anda saksikan sendiri di Malaysia. Jom tengok gambar-gambar gelagat mereka ini di bawah…

Dah la park kat tempat orang cacat, siap park melintang pulak tu….ish..

Dah tak de tempat lain nak menyempit ke???

Punya la banyak tempat park lain, kat sini gak korang nak park..

Kau ingat kereta kau kecik sangat ke sampai nak park situ??

Tempat helikopter mendarat la cik adik oi….

Tahniah…anda adalah pemenang bagi pemandu berhemah minggu ini…

No komenn….

Driver ni buta huruf kot…..

Bagi kita sebagai pemandu-pemandu yang berhemah di Malaysia ni, admin harap tiada la di antara kita yang yang cuba ikut perangai pemandu-pemandu seperti di dalam gambar di atas ni ya.

Leave a Reply