Tips

Pemilik Kucing Ini Kongsi Cara Melebatkan Bulu Kucing Dengan Kos Yang Murah Dan Jimat

Pasti ramai antara kita ni merupakan peminat kucing. Boleh dikatakan setiap lapisan masyarakat menggemari kucing dan memeliharanya di rumah. Tak kisah lah kucing baka biasa atau antarabangsa. Namun setiap kucing pasti ada keistimewaan masing-masing.

Namun ada juga yang tertanya-tanya macam mana nak melebatkan bulu kucing dalam masa yang sama memastikan bulu kucing yang dipelihara kekal sihat dan tidak mudah gugur. Dalam artikel kali ini, admin kongsikan cara bagaimana cara penjagaan bulu kucing yang dikongsikan oleh seorang pemilik kucing.

Tips penjagaan bulu kucing yang murah dan jimat.

Beri makan kuning telur setiap minggu. Sekurang-kurangnya sebulan sekali. Lagi kerap lagi bagus. Kena ajar dari umur 3 bulan lagi. Kalau dah besar susah sikit untuk kucing anda makan. Cuba campurkan pada makanan dia. Beri makan masa dia lapar lagi senang.

Tak Susahkan, senang jer, lagi murah dari nak beli macam-macam makanan kat luar sana.

Kredit : BAPA kucing

Leave a Reply