Written by AmazingNara | February 19th, 2013

Kah kah kah. Kalau anda baru lepas makan sila jangan tengok video ini.

Pakcik yang kat depan sekali tue memang yakin sungguh!!!

PERHATIAN: Pihak AmazingNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak AmazingNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 responses to (VIDEO)Oppa Gangnam Style Versi India

  1. anonymous says:

    mcm zapin pun ader aku tgk haha

  2. roses says:

    Adoiiii….. bnyak nyer bulu.. badan mesti bau asemmmm…
    eiiiii ini ketiak sure bau tengit tak ingat punyer bau…..

  3. anis says:

    hahahaaha…yg sorang tu macam pondan je menarinye…wakakaka.

  4. lovely says:

    hahahaha……

  5. PELIK??? says:

    inilah pameran bulu dada manusia terlebat yg pernah d anjurkan oleh negara india.wahkahakahkah

  6. TopiPinkMakcikBedah says:

    terpesona bedah tengok dia menari tau… waahahahhahahaa…..

  7. gherah haktuih!!!!!!!!!!!!!! says:

    terus aku rasa nak gomol laki aku ,rasa nk sepak bontot macai2 ni pon ader,kahkahkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

Leave a Comment

Optional