Manusia

(VIDEO)Oppa Gangnam Style Versi India

Kah kah kah. Kalau anda baru lepas makan sila jangan tengok video ini.

Pakcik yang kat depan sekali tue memang yakin sungguh!!!

Comments 7

  1. anonymous

    mcm zapin pun ader aku tgk haha

  2. roses

    Adoiiii….. bnyak nyer bulu.. badan mesti bau asemmmm…
    eiiiii ini ketiak sure bau tengit tak ingat punyer bau…..

  3. anis

    hahahaaha…yg sorang tu macam pondan je menarinye…wakakaka.

  4. lovely

    hahahaha……

  5. PELIK???

    inilah pameran bulu dada manusia terlebat yg pernah d anjurkan oleh negara india.wahkahakahkah

  6. TopiPinkMakcikBedah

    terpesona bedah tengok dia menari tau… waahahahhahahaa…..

  7. gherah haktuih!!!!!!!!!!!!!!

    terus aku rasa nak gomol laki aku ,rasa nk sepak bontot macai2 ni pon ader,kahkahkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply