Aircond Kereta Berbau? Ini Trik Mudah Yang Korang Boleh Buat Sendiri

Umum tahu, penjagaan kereta ini merupakan perkara penting bagi setiap individu. Kalau kereta kotor dan berhabuk, nak bawa masuk orang lain pun malu, betul tak?

Kalau perkara macamtu pun dah tak selesa, apatah lagi kalau start je enjin, aircond mula berbau busuk. Mesti kita cepat-cepat nak jari jalan untuk hilangkan bau tu.

Kali ini, seorang individu ada berkongsikan trik mudah untuk korang yang nak hilangkan bauan tidak nyaman ‘aircond’ tersebut. Boleh buat sendiri je tau. Jom kita tengok.

@carlsonchia_oeAir Cond kereta bau busuk?ada cara selesai ##clgroupautoservice ##carlsonchia ##aircond ##busuk ##car ##specialist ##LearnOnTikTok ##JomBelajar ##TikTokGuru

? original sound – [email protected]_oe – Boss Carlson_CL Group

Semoga perkongsian ini bermanfaat. Jangan lupa cuba ya!

SUMBER 

Advertisement

 

Comments