Pasangan Berumur 13 Tahun Terjun Sungai Sebagai Tanda Protes Sebelum ‘Diselamatkan’ Oleh Seekor Biawak

Betul lah orang kata zaman bercinta semuanya indah belaka. Gunung tinggi sanggup di daki, lautan api sanggup ku renangi. Mungkin itu lah yang bermain...

Kali Ini Sekolah Pula Bendera Terbalik

Dari isu pemasangan Jalur Gemilang secara terbalik di sebuah premis pada minggu ini, kini muncul pula sebuah lagi isu yang sama di sebuah sekolah. Isu...

Hutan Amazon Terbakar Teruk, Kini Siang Kelihatan Seperti Malam

Rata-rata dari kita masih tidak sedar bahawa banyak hutan di dunia sekarang sedang terbakar akibat masalah pemanasan global yang melampau. Salah satu hutan hujan yang...

“Melayu Semua Pemalas”, Adakah Rakyat Malaysia Bersikap Rasis?

Anda bersetuju ke kalau kami katakan rakyat Malaysia rasis? Mesti tidak kan. Kalau sesiapa katakan kita rasis, mesti kita akan rasa marah dan geram....

Jom Pergi “Mekdi” Malam Ini

Pasti ada dalam kalangan anda yang pelik mengapa McDonald's telah mengubah namanaya ke "Mekdi". Ini telah menjadi viral sejak semalam apabila papan tanda "Mekdi" kelihatan...

“Sebenarnya aku nak bersetubuh dengan kau. Sekali je, please” Ibu Terketar Baca Surat Cinta...

Semakin hari semakin banyak kes rogol atau liwat melibatkan kanak-kanak bawah umur berleluasa di Malaysia. Terdahulu viral kes seorang budak lelaki 12 tahun merogol kanak-kanak...

Hati-Hati Scammer Perkhidmatan Seks Sering Mengaku Kononnya Mangsa

Pasti anda semua pernah tahu atau lihat Kinkysassyy di Twitter yang menawarkan perkhidmatan seks atau aktiviti persundalan. Dua individu yang bersubahat dalam menguruskan akaun @kinkysassyy...

Suami Tahu Tuntut Layanan Je, Tak Faham Langsung Isteri Tu Dah Tak Cukup Tenaga

Tanggungjawab isteri setiap hari amatlah penat dari di tempat kerja sehingga pulang menguruskan rumah tangga, anak-anak dan juga suami. Oleh sebab itu seorang ibu ataupun...

Usia 16 Tahun, Tak Halang Sara Sofea Tawan Gunung Elbrus

Umur yang muda bukanlah penghalang untuk gadis cilik ini mencipta rekod sebagai pendaki termuda Asia Tenggara dengan menawan Gunung Elbrus di Rusia yang merupakan...

“Tak Payah Bazirkan Duit”, Guru Terharu Anak Murid Hadiahkan Sepasang Kasut Baru Untuk Gantikan...

Guru sememangnya insan yang sangat berjasa dalam hidup kita. Selain daripada ibu bapa, mereka lah yang mendidik kita tanpa mengenal erti jemu dan lelah....
https://i.postimg.cc/HnDh0gYx/uncle-big.jpg

Pemuda Grab Food Pecahkan Tingkap Demi Selamatkan Seorang Pak Cik

Walaupun sedang melakukan kerja, seorang penghantar makanan sanggup berhenti sebentar demi menyelamatkan nyawa seorang pemandu yang terperangkap di dalam lori yang terbalik di Singapura,...

Jom Cuba Resipi Oden Ini, 20 Minit Dah Siap

Anda peminat oden yang dijual di Family Mart, asal pergi je ramai orang sampai rasa malas nak beratur hanya untuk dapatkan semangkuk oden. Tapi diri...