Buruk makan

Hebat betul makanan yang dihidangkan kat conference ni. Kambing sorang seekor siap~~ hah, makan jangan tak makan!

FAIL

peribahasa untuk hari ini: harapkan pagar, pagar makan padi

Topi keselamatan

motip pakai topi????

Nikmat hidup

kesimpulannya, koreklah hidung menggunakan jari yang sesuai dengan saiz lubang hidung anda~

Terkucil

hamik kau! berat sampai terkucil dibuatnye

gambar keluarga

Gambar- gambar lama memang tak leh blah.. Padahal mase amik gambar tu dah perasan bergaya habis dah tu.. ushar sket gambar- gambar kat bawah...

cyber cafe moden

cyber cafe bergerak ke ape ni? cer citer!

Kambing pengawal

korang nampak anjing ke kambing?? haish, konpius betol lah.... lols~

Jambatan maut

Gile kentang jambatan gantung ni. boleh gugur jantung dibuatnya! ada beran???

Lembu malang

apekahh??? lembu ni pun tak paham kenapa dia kena tambat kat tempat basikal.

Jangan tiru aksi ini

Muka sorang- sorang selamba badak je. Setakat tungang kuda ape barang kan?

kantoi

makcik ni kantoi tak bayar baju.. siap boleh duduk minum kat kedai pulak tu.. ish ish ish..