R.I.P

Ini barulah betul orang kate bawak kereta sampai mati~

(VIDEO)Nama Pun Sampah

http://www.youtube.com/v/8ZHL2xdQ1XY?fs=1&hl=en_US&rel=0 Video paling lawak tahun 2011 tapi ada mesej yang mantap. Tahniah. Banyak lagi video mamat nie. Kalau nak tengok sila pergi ke Youtube dia.

smart car

kreatif sungguh pemilik kereta smart car ni..

Tersepit

bapak kesian anak dia.. ish ish ish..

(VIDEO)Mana Semangat 1Malaysia Kita?

http://www.facebook.com/v/10150092522785318 Malunya tengok video nie. Tak ada langsung semangat 1Malaysia. Dan sememangnya memalukan semua orang. Adui. Apa nak jadi.

habis pemalas

kalau dah habis pemalas nak tolak anak macam kat atas ni, mungkin anda memerlukan benda ni..

Anugerah suami mithali

Pemenang anugerah suami mithali abad ini adalah.............. p/s: diorang ni ingat bini dia superwoman agaknya.. lols

Haiwan kacuk

korang belum pernah tengok lagi kan gajah di'kawenkan" dengan panda.. agak2 kalau betul leh kawen, rupe binatang tu mesti ada iras2 macam kat bawah...

Bersiar-siar bersama haiwan

Kalau petang2 selalunya kita akan nampak pemilik haiwan akan bawak haiwan peliharaan diorang ni jalan2 makan angin. Tapi asyik2 bawak kucing ngan anjing je,...

Tempat pembuangan bayi

Tempat khas pembuangan bayi macam ni dah lame digunakan di negara maju macam German dan Jepun untuk atasi masalah pembuangan bayi. Mugkin Malaysia pun...

Takde kerja

Agaknya manusia ni kalau hidup lebih dari 24 jam sehari mau haru dunia ni dibuatnya. Dalam masa 24 jam pun sempat terpikir nak buat...

Hero atau Zero?

silap timing ambik gambar la derr!