Haiwan kacuk

korang belum pernah tengok lagi kan gajah di'kawenkan" dengan panda.. agak2 kalau betul leh kawen, rupe binatang tu mesti ada iras2 macam kat bawah...

Bersiar-siar bersama haiwan

Kalau petang2 selalunya kita akan nampak pemilik haiwan akan bawak haiwan peliharaan diorang ni jalan2 makan angin. Tapi asyik2 bawak kucing ngan anjing je,...

Tempat pembuangan bayi

Tempat khas pembuangan bayi macam ni dah lame digunakan di negara maju macam German dan Jepun untuk atasi masalah pembuangan bayi. Mugkin Malaysia pun...

Takde kerja

Agaknya manusia ni kalau hidup lebih dari 24 jam sehari mau haru dunia ni dibuatnya. Dalam masa 24 jam pun sempat terpikir nak buat...

Hero atau Zero?

silap timing ambik gambar la derr!

Buang anak

Lori dan lembu

Adakah ini kereta lembu atau................ lori lembu atau....................

Hanya di Afrika

Korang penah nampak aksi- aksi macam ni kat tempat lain?

cik vontot

cik vont yang tak ada lesen, main tabur je merata-rata.. ish ish ish.. p/s: cameraman ni memang dok tunggu haiwan2 ni menabur kah??? malang betol...

Buang tebiat

Ini baru sesuai panggil pereka fasyen buang tebiat. Bayangkan, masa jalan-jalan jumpe makcik tengah pose baikk punya macam kat bawah ni. Agak2 ape reaksi...