Mie Yabi , Halal Pun Boleh 50 Peratus Ke? Memang Gila!!

meeyabi2

Orang Indonesia nie memang dah gila dah kot. Halal pun leh main peratus-peratus lagi. Perasa ayam babi tue. Memang gile babi betul otak diorang. Kreatif sampai buat sesuka hati. Pastue model letak minah porno Japan (Maria Ozawa). Memang compem ramai yang akan teruja untuk makan.

Nak kata terkejut tak jugak sebab kat Indonesia nie memang banyak benda-benda gila macam nie. Poning dah kepala memikirkan diorang. Nasib baik Malaysia belum sampai tahap macam nie lagi. Bayangkan kalau kat Malaysia ada perisa kari babi. Memang bungkus terus syarikat tue kena boikot.

Comments

comments

Advertisement