Tak Ada Lesen Tapi Boleh Bawak Bas, Malaysia Memang Boleh ~~

317

ondscene

Memang gila. Rupa-rupanya pemandu bas yang memandu bas yang terlibat dengan kemalangan di Genting kelmarin tak ada lesen memandu. Apa kejadahnya ini? Tak ada lesen tapi boleh bawak bas yang membawa ramai penumpang. Memang Malaysia Boleh betullah. Kami harap-harap sangat pihak yang bertanggungjawap buatlah sesuatu. Berapa kali dah kes kemalangan macam nie berlaku. Tapi hampeh satu tindakan pun tak dijalankan.

Dan dengar ceritanya keadaan bas yang dipandu tue pun memang dah nazak betul. Ish-ish. Inilah akibatnya kalau tahu nak kejar untung je tanpa memikirkan keselamatan orang lain. Sila ambil tindakan keras terhadap mereka-mereka yang terlibat. Tak pasal-pasal nyawa mereka yang tak berdosa melayang atas kecuaian orang lain.

Al-Fatihah kepada semua mangsa. Lagi gambar sila tengok kat Ondscene.

Comments

comments