Teman Wanita Cristiano Ronaldo Muatnaik Foto Aksi Dengan Hanya Pegang Sebuah Beg Bikin Hal

Siapa jer yang tak kenal dengan pemain bola sepak kelahiran Portugal iaitu Cristiano Ronaldo, betul tak? Bukan setakat rupanya yang handsome, bahkan skill dia ketika atas padang pun dikagumi penggemar bola sepak di seluruh dunia.

Sekarang ni bukan nak cerita pasal Cristiano Ronaldo, tapi nak cakap pasal teman wanita dia iaitu Georgina Rodriguez. Kalau korang nak tahu, dia baru sahaja membuat perkongsian di laman sosialnya dengan gambar tanpa baju dan hanya memegang sebuah beg.

Menurut laporan mstar, gambar bogel tersebut adalah untuk laman web fesyen Sepanyol, InStyle.

Oh ya cerita pasal teman wanita Ronaldo ni, korang tahu tak dekat mana mereka kenal? Menurut mstar, Ronaldo dan Georgina ni kenal semasa bekerja sebagai jurujual di sebuah butik jenama mewah. Maknanya, Ronaldo ni bagus juga lah kan sebab pilih orang biasa sebagai teman hidup?

Advertisement

Sumber

Comments

comments